Nieuws van Partners

Persbericht: Ondersteuning Nederlandse ondernemers in Frankrijk.
Wie helpt mee?

CNO logo

Nederlandse ondernemers gedupeerd

Als gevolg van COVID-19 zijn veel kleinschalige ondernemers, waaronder ook Nederlandse, ernstig gedupeerd. Voor hen hebben wij de Association Crisiscentrum Nederlandse Ondernemers opgericht: CNO-Frankrijk. Het doel is om hen praktische ondersteuning te bieden in deze moeilijke periode.

Helpt u ons mee om hen te bereiken en de helpende hand te bieden?

Wie zijn we?

CNO-Frankrijk heeft tot doel om ondernemers die als gevolg van de Covid-19 crisis in ernstige problemen zijn beland te ondersteunen. Dit gebeurt vrijwillig en onbezoldigd in de vorm van praktische adviezen en concrete ondersteuning. Het doel is om gedupeerde ondernemers weer toekomstperspectief te bieden waardoor ze weer aandacht en tijd kunnen besteden aan de ‘normale’ bedrijfsvoering.

Het crisiscentrum bestaat uit een adviesraad, een raad van toezicht en een bestuur.

De adviesraad is samengesteld uit ervaren professionals op het gebied van onder meer de Franse wet- en regelgeving, ondernemerschap, bedrijfsvoering in diverse sectoren en financieel management.

Voor meer informatie verwijzen we naar www.cno-frankrijk.nl

U kunt helpen gedupeerden te bereiken

Om de Nederlandse ondernemers in Frankrijk te bereiken en desgewenst hulp te kunnen bieden, vragen we u als Mediabeheerders en Bestuurders van Nederlandse Verenigingen in Frankrijk om dit persbericht en een linkje naar de www.cno-frankrijk.nl zo veel mogelijk onder uw netwerk te verspreiden. Denk hierbij aan een duidelijke vermelding op uw website, een artikel in uw nieuwsbrief of een speciale mailactie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met een van de leden van het Bestuur via: [email protected]

_______________________________

Valérie Judels